Total Pageviews

Monday 25 April 2011

25 April 2011 3:30 - 6:30 PM Dewan Gemilang

last exam kat UKM...so sedihhh sgt2
geng2 geo yg len masing2 miss each others...
kwn2 yg ukm len wish masing2

tp aku............mcm biase la..sapa la yg rndu kat aku kan?
kalau de org yg ucap mcm tu mmg pelik sgt2 lah...

aku rase sunyi sgt2..tp nk wat mcm ner mmg selalu pun mcm tu...huhu

tp at least 2 bulan terakhir nk tamat belajar aku dpt jmpa kwn yg aku suka

Team GGUB
1) Zynary ( Srwk)
2) Sofrie ( Srwk)
3) Fareed ( Srwk)
4) Hazri ( N9)
5) Ridhuan(Pahang)
6) Mohd K Nuar ( Johor)
7) Zul adli ( Perak )
8) Zamri (Pahang)
9) Mie ( Kelantan)
10) Lukman (Kedah)
11) Dr Mokhtar ( Penaung GGUB)
12) Safriyal (Selangor)
13) Anuar ( Terengganu)
14) Saffarin ( Terengganu)
15) Tarmizi ( Kelantan)

it's short time, but god bless them all...i love them all with all my heart

No comments:

Post a Comment