Total Pageviews

Tuesday 26 April 2011

dpt hadiah dri mak

dgr2 kt kg mak beli kt aku hadiah hehe motor...yes yes yes dh lama dh ngidam hehe
asyik guna motor kaki je...nk g mana2 pun ssh hehe

lps ni senangla nk g masjid...
aku berazam nk bwk mak aku pergi masjid dgn surau tiap2 mlm oh yeahhh
nk hrp aku kuar mlm2 jgn hrpla...aku ni bkn jenis kaki keluar...hehe

dlm kg aku tu, aku je yg jrg kuar...kuar dri umah pun sgt2 ssh...
lbh suka duk kt umah...

tp mngkn masa tme bola aku kuar kot..hehe sepupu ajk tgk kt umah dia..tp besela aku tknk sshkan org..
biarlah...apa2 pun mmg tknk sshkan org...
sejak ayah aku tiada, mak makin rpt dgn aku, hehe

tp aku sgt2 hormati mak aku..bg aku dialah satu2nya org yg aku sygi dan kagumi..
bkn kerana dia bg apa yg aku nk...
aku segan sb dia yg belikan utk aku...aku ok je tkd motor...
tkpe mak ankmu akan cuba sdaya upaya utk bls jasa mak!!! insyaALLAH..

itulah cita2 aku

No comments:

Post a Comment